Diskodöden.

Jag fattar inte vad som har hänt. Plötsligt är den överallt. Den har spridit sig snabbare än klamydian spred sig på Metropolis, snabbare än Susanna Kallur kutar 100 meter, snabbare än blixten slår ner i Skåne. 

DISKON.

Plötsligt är den ÖVERALLT. Varenda jädra ställe tar in diskodj efter diskodj. SUCK. Disko är verkligen det TRÅKIGASTE som finns. När jag jobbade på mitt (annars helt fantastiska jobb) i fredags hade de tagit in nån DJ som spelade "disko-funk" i 4 timmar (bl.a en disko-funk cover av Oasis "Wonderwall". Så ni inser gräslighetsnivån). Det var precis som att vara mitt inne i en porrfilm, utan det fysiska kalaset att vila ögonen på. Bara den pissiga musiken. "Därrredännng dutchidutchii dännggidäng" lät det. Man ba: NEJ. NO MORE DISCO! Vad som helst annat. Mitt stammisställe har t.ex. inte mindre än TRE diskobokningar denna vecka. TRE AV FYRA DAGAR. NOOOOOOO!

Death before disco. Alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0