Jag börjar bli mer och mer som Gustav Gelin för varje dag som går


Jag spelade lite skivor på Spyan för några veckor sen. Jag blev ganska vild. Jag tjoade och tjimmade, stampade och klappade, vrålade med i sångerna och stängde av musiken för att istället köra lite allsång. Efter typ en timme kom det fram en karl till mig och ba: "Eh..... Är du den kvinnliga motsvarigheten till Gustav Gelin eller?" Jag började asgarva och svarade nåt i stil med "Hah, I wish. Fast han hånglar mer än mig, den lyckans osten!" 

Men sen idag var det ju DERBY och jag har märkt att jag har blivit mer och mer manisk. Charlotte, som jag kollade på matchen med, försökte då och då prata med mig. Jag hyschade henne. "Jag måste höra vad dom säger Charlotte!" Shit alltså. 

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Men dom där 90 minuterna av Stockholmsderby var typ mer spännande än de senaste 5 månadernas sex jag haft. Det var helt fantastiskt. Jag har alltid ÄLSKAT fotboll, men det är på en ny nivå nu. Jag tror att Gustavs religiösa passion för Bajen har smittat av sig. Jag bara älskar Hammarby. Jag är uppfostrad Bajare, men det är först nu som jag verkligen KÄNNER att jag måste se ALLA matcher. 



Jag börjar bli mer och mer som Gustav Gelin

Till vänster: Karin 24 år. Till höger: Karin 32 år?



Kommentarer
Postat av: gustav

Hahha, fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0