Jag orkar inte riktigt blogga, så jag ger er min FB mini-feed istället, så har ni koll på vad jag gör





Karin is vadå "208th better at science"!? asså VET NI hur många IKEA-möbler jag skruvat ihop?

Karin is getingen flög ut!!! yay! nu ska jag tända eld på lägenheten så jag slipper flyttpacka. fast då kan jag ju inte facebooka.... hm. svårt val.

Karin is JAHA. Nu har världens största GETING flugit in. jag sitter inlåst i sovrummet igen. bara 35% kvar av datorbatteriet och laddaren är i andra rummet. kul.

Karin is kolla efter 28 sekunder på detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=CyLReBNDlnk.

Yesterday

Karin is fick precis det här sms:et från en kompis: "jag hånglade med en dvärg imorse bara för att han påminde om xxx".

April 24

Karin and Martin Persson are now friends.

Karin and Eric Rosén are now friends.

Karin and Henrik Burman are now friends.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0