Last nite

Det är alltid kul att spela på Spy Bar. Men igår var något alldeles extra. Det var länge sen så många fina vänner och bekanta samlades på ett och samma ställe. 

Vi firade Elis Kinaresa med pompa och ståt. Även om vi alla här i Stocktown kommer sakna henne är vi glada för hennes skull. Så spännande att åka till Kina! Det hände väldigt många roliga småsaker hela kvällen, men roligast var nog när en lite (läs: mycket) överförfriskad dam stod och skrek till Tom Pyl att "JAG KÄNNER IGEN DIG. JAG VET ALLT. VAD FAN ÄR DET DU HETER..... JULIEN? NEJ DU ÄR ALLDELES FÖR SVENNIG FÖR DET NAMNET, DET ÄR FÖR EXOTISKT!! HARU SNUS? Jag VET ju att du har SNUUUUUS".

Finaste ögonblicket var nog när Nicke Borg kom fram och gav oss alla beröm. Jag var så himla kär i honom när jag var 17 år och lyssnade på Backyard Babies. Jag bara mös när han kom fram till oss. Så trevlig också!

Jag kommer skriva mer om denna fantastiska kväll (och om Markus Krunegård-besvikelsen) snart, men nu måste jag iväg och jobba. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: ModEmma

Hej sötnos!
Jag tror att jag kommer att åka med Ola upp på begravningen. Inget datum är bestämt ännu vad jag vet men det lär vara inom en relativt snar framtid. Jg hör av mig då om jag är uppe över en helg, kanske åker hem med en gång igen efteråt, det får vi se

puss!

2008-04-06 @ 19:13:42
URL: http://denbittrasanningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0