Man vet att det kommer bli en bra dag när man får en sån här kommentar:


"Anonym om Jag måste vara den enda som h...

Lystring, Karin!! Panik! Om jag skriver fel och skriver www.vuxenblogg.se så kommer jag in på en porrsida!!! Är detta uttänkt?! Är jag efter? Varför är det så?"

---

Det är ju så HIMLA roligt! Och nej, jag var inte medveteten om detta. Men fatta vilken bra ursäkt ni små snuskpellar har där ute ifall ni skulle vilja smygporrsurfa och blir påkommna av en flick/pojkvän eller en förälder: "EHHH NÄÄÄH ASSÅ JAG SKULLE JU IN PÅ KARINS BLOGG VA, OCH NU BA, EHHH ASSÅ JAG VET INTE VAD SOM HÄNDE. HMMHMHMMHM". Så fantastiskt roligt!


Kommentarer
Postat av: ModEmma

fantastiskt ju! Undrar om det finns en sån som påminner om min, det vore helt underbart!!!
puss

2008-04-23 @ 01:48:48
URL: http://denbittrasanningen.blogg.se
Postat av: little china girl

jag var asorolig när jag skrev det, för jag tänkte att du kanske redan hade pratat om det i ett gammalt blogginlägg och då skulle det märkas att jag inte hade hittat din roliga blogg förrän efter alla andra, men jag är glad att det gjorde dig glad!! det tog mig typ 4 gånger att fatta att du bara inte hade bytt design. jag hoppas min också har en!

2008-04-26 @ 18:20:32
URL: http://littlechinagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0