Min tvättstuga heter Linda Rosing.


Okej, nu ska jag dra lite paralleller här. Mellan människor och tvättstugor. Min förra tvättstuga funkade halvbra och var sliten som fan, ungefär som Keith Richards. Den innan dess var drömtvättstugan. Den hade torkskåp och var väldigt fräsch. Typ som Johnny Depp. Den tvättstuga jag har nu kan liknas vid Linda Rosing; Sliten, dumt uppbyggd, saknar viktiga element (som torkskåp) och är allmänt puckad. Ikväll tvättade jag. Och så stängs stömmen av, bara sådär, klockan NIO. Det betyder att den håller min fin-fina skjorta som gisslan tills imorgon bitti. Bara för att det inte går att öppna tvättmaskinen när strömmen är av. Jävla überpucko tvättstuga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Var gärna med i tävlingen på min blogg!

2008-04-09 @ 23:06:04
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0