Nu får det väl vara nog

Nu får det väl vara nog

Visst ska män få pyssla om sitt yttre, visst, bra, gör det. Men brasiliansk vaxning!? Vafan!? NEJ. Där går gränsen. Om min (icke existerande) pojkvän kom till mig en dag och sa att han skulle iväg och göra en "Boyzilian wax" skulle jag nog gå därifrån. 

Häromdagen råkade jag hamna hemma hos en pojk. Han var sweet på alla sätt och vis. Men plötsligt så såg jag DEN; Dove Natural Shimmer Creme-flaskan (=brun utan sol-kräm). Jag tänkte för mig själv: "neeeeeejeee". Det var bara så fel. Metrosexualiteten har gått för långt. Jag tycker det är direkt omanligt. Även om detta bara är min åsikt (och flera av mina väninnors) så vill vi att KARLAR ska vara KARLAR. Vakna upp på morgonen, se rufsiga ut, borsta tänderna och kanske gå ut och skjuta en älg eller nåt. INTE gå och vaxa bollarna och smeta in sig med brun utan sol!!!!!!!! 

Samt att killar på senaste tiden har börjat gnälla ofantligt mycket på sina utseenden. Jag pratade med min kompis Chrystelle om detta förra veckan. Hennes TRE senaste ex och mina två senaste "ex" sa jämt och ständigt: "Buuhuu, jag är fet", "Buuhuu, mina tänder är fula", "Buuhuu, jag har större bröst än Meatloaf". VEM BRYR SIG!? Om du hånglar med mig eller Chrystelle är du med all säkerhet a hot piece of ass, så sluta bitcha för fan, och var EN KARL.

Kommentarer
Postat av: Balls of Steel

Det är mycket skönare att bli slickad på pungen om den är rakad.
Samt att kuken blir snyggare.

2008-04-02 @ 16:53:57
Postat av: Karin

jag sa inget om karlar som svingar ett rakblad här och där, men det är just the boyzilian wax som är för mycket för min del.

2008-04-02 @ 17:04:53
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: Balls of Steel

Resultatet blir väl detsamma?

2008-04-02 @ 17:05:56
Postat av: Karin

men det ÄR bara inte samma grej. en karl som tar en oskyldig liten Bic och klipper gräsmattan är inte samma sak som en karl som bokar en tid hos en tant som häller vax på pungen. det är bara inte det.

2008-04-02 @ 17:12:55
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: Balls of Steel

Då borde du kanske klargjort det tydligare.

Balls of Steel skulle aldrig göra det på salong.

2008-04-02 @ 17:38:32
Postat av: Karin

Jamenvatusan, att göra det själv måste ju vara ännu mer ångest. Tänk att hälla något kokhett på den allra känsligaste kroppsdel du har, sen måste du SLITA BORT det med papper.

i och för sig, om man pallar att göra DET själv så är man nog en riktig karl. jag tar tillbaka allt jag sagt. men BARA om man gör det själv. utan att skrika.

2008-04-02 @ 17:41:00
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: Karin

dessutom lär ju huden typ följa med, den är ju "stretchig" runt det området

2008-04-02 @ 17:42:18
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: Balls of Steel

Jag skulle aldrig lägga hett vax där. Jag kör med Gilette. The best a man can get.

2008-04-02 @ 19:10:20
Postat av: Karin

du gör helt rätt
som kör med Gilette
det blir ju så slätt
även om hårstrårna sitter tätt

2008-04-02 @ 19:15:18
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0