Toalettringen.


Jag måste erkänna en sak, som kvinna. Detta står endast för mig dock. 

Det här med att killar inte fäller ner toalettringen. Det spelar faktiskt ingen roll. Inte alls. Det är bara att fälla ner den ifall man, som flicka (eller pojke), vill sitta ner. Jag tror det nångång var en jävligt irriterad donna som lackade på sin pojkvän och så bara drog hon till med nåt; "MEN.... MEN..... FÄLL NER TOARINGEN DITT AS!", i brist på att säga något bättre. Sen sa hon det till sina väninnor, som en rekommendation, "det där är bra att säga, dom (karlarna) blir jävligt sura då", och det spreds och alla tjejer började gnälla. Fast det är ju bara nördigt. Börjar man bråka om sånt har man nog andra problem.

Kommentarer
Postat av: Spreckled Band

ja fast fan det är ju äckligt att behöva ta i toaringen!

2008-04-11 @ 18:38:37
Postat av: jonna

usch. killar är sjukt jävla nasty. jag håller med. tänker fan inte röra ringen,

2008-04-12 @ 00:20:51
Postat av: Dennis

Hur tänker ni nu? Då måste ju killarna ta i ringen, det är ju inte så rättvist. Fast själv förspråkar jag locket ner när toan inte används.

2008-04-14 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0