Att kunna stå för sin konst.

Jag jobbar på att kunna spela upp musik för folk (gitarrspel och ylande på efterfester räknas inte). Men det är svårt. Jättejättesvårt. Likadant med mina tavlor. Nu ska jag för första gången ge bort en tavla. Till en person som jag knappt känner. Det är läskigt. Hoppas han diggar den. Det är lite terapeutiskt. Man måste utmana sig själv lite och göra saker man tycker är läskiga ibland. 

Att kunna stå för sin konst.
"P". Massor lager färg. Ränderna är djupblåa, inte svarta.

Kommentarer
Postat av: jandi

vad fint! lite hypnotiserad blir man. is nice!

2008-02-20 @ 21:50:00
URL: http://jandi.blogg.se/
Postat av: daria

men vilken fin karin!!! jättejättefin!
en sån vill jag också ha!!!!

2008-02-20 @ 22:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0