Det är alltid nåt fel.

Jag försökte dejta en snubbe som kommer från Gotland. Han sa att hans pappa kom från Afrika, fast sen kom det fram att det egentligen var Kanarieöarna. Men han tyckte det var lite pinsamt.  Han är hur sweet som helst. Sjukt gullig. Men, it's a no go när snubben säger: "Ja men jag skulle ALDRIG dejta en jude. OM du var judinna skulle jag antagligen inte sitta och prata med dig nu. Jag gillar inte judar.". Efter att ha övervägt att konvertera till judendomen bara för att jävlas med honom, var det bara att konstatera: Okej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Miriam Wolodarski

men hallåååååå vilket jävla überpucko!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-12 @ 16:16:48
Postat av: daria

ja asså folk e scary, jag upplevde senast i förra veckan en karl som aldrig hade varit utomlands för att han inte ville lämna sitt fosterland. men jag var ok, för jag var vit och hade anpassat mig. efter ett försök att stå upp för min bakgrund gav jag upp. och ja det var bara att konstatera: okej, hej då!

2008-02-12 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0