Ont i kinderna.

Jag är lite irriterad. Vilket är bra. Jag kan behöva vara lite sur ett tag. Har haft för kul dom senaste dagarna, har ont i kinderna. Det är sant. Jag är helt trött i nyllet. Spelade skivor på Ace med Pelle igår. Vi hade så roligt! Jag sprang iväg från DJ-båset och fotade lite då och då. Ace har fått en ny fin vägg att fota mot. Röd och snygg på bild. Sen Spy Bar, där vi också hade skitkul. Det var en bra kväll! Men nu ska jag sura lite. 

mini oscar
Lady Oscar jr: Steffy. Foto av mig, duh. Från Ace.

Kommentarer
Postat av: XXX

Är den här personen ok:ad av Lady O?

Misstänkt fall av varumärkesintrång annars..

2008-02-25 @ 15:34:52
Postat av: tcake

fattigmansversionen utav lady o.
lidl goes lady o.

2008-02-26 @ 13:47:49
Postat av: VUXENBLOGGEN

Nu tycker jag är ni ska vara snälla mot Steffy. Låt kidsen uttrycka sig som dom vill, även om nån gjort samma grej innan dom. Imitation är dessutom det största smickret, så Oscar ska väl bara bli glad egentligen.

2008-02-26 @ 14:26:11
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: XXX

Det var inge diss mot den här personen, it´s all good. Bara skojjade ju!

2008-02-26 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0