D to the Rama.

Den som påstod att tjejer är mer dramaqueens än killar hade inte träffat Mr. Apan Ola. Maken till jävla "Talk to the left hand 'cause you ain't right"-manér har jag fan aldrig varit med om, varken från kille eller tjej.

PHEEEW man blir ju helt matt! Vart är MÄNNEN!? Dom odramatiska, lugna karlarna som hugger ved, kan montera ihop saker och typ har körtkort? Vart? Och jag vill att han ska bo inom tullarna, INTE i Norrland.

Och till Mr. Apan Ola: Kommentera elakt, do it, men gör det från din jobbdator. Jag kan som sagt spåra IP-numret till din hemmadator, mupp.

Kommentarer
Postat av: Anastelle

jag tror jag kan ha lagt beslag på den enda
100-0 till mig

2008-04-03 @ 19:10:42
URL: http://nojesguiden.se/anastelle/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0