Free play. Och smärta i skinkan (obs! ej plural.)


Jag pallade inte att ha kvar lösenordet på bloggen. Jag står ju för allt jag skriver och får väl tåla att Burkköttfärssåsmannen skriver elaka kommentarer. BRING IT, BATTYBOY.

En liten upptäckt jag har gjort idag är att jag har en vältränad skinka och en otränad. Detta är mycket märkligt. Jag och D var ju och tränade nån slags Crouching Tiger, Hidden Dragon träning igår. Det var ett rum fyllt med frånskilda bittra kvinnor med träsvärd. De första tio minuterna kunde jag inte sluta garva. Jag har aldrig bevittnat sån bitterhet samlad på ett och samma ställe. Man riktigt SÅG hur varenda kvinna där inne hade en Bosse, Uffe eller Claes som de mentalt bankade skiten ur med träsvärdet. D lyckades få mig att bli koncentrerad efter en stund genom att hetsigt säga ett väl valt mansnamn, därefter kom fajting-aggressiviteten och ALLVARET.

Idag kan vi inte röra oss. Asså smärtan i armmusklerna och i axlarna är inte av denna värld. Efter träsvärdspasset körde D Poweryoga. Jag försökte men jag kände verkligen inte att jag kunde hälsa solen och vara ett träd eller en bäver (eller vafan nu alla yogaposer heter), så jag gick och aggro-gymmade istället. Sprang som en fucking tok. Och idag; SMÄRTA i höger skinka. I vänster: Nuthin'. Jag tränade båda sidorna exakt lika mycket men trots detta så känns det bara på ena sidan. Det är likadant när man har avancerat motions-sex. Då får jag också bara ont i högra skinkan men aldrig den vänstra. Fattar inte... Dom ser ju liksom likadana ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0