Laaaaast nite: "Eh varför pratar du om skit?"/ "Jaha där är Rhianna"/ och ikväll

Jag gick ut igår. Anchor. Jag väljer att inte kommentera stället i sig, men det var kul att hänga med Charlotte. Sen drog jag en vända till Spy Bar. Och just det, jag var på Ambassadeur också. Det jag tyckte mest om med Ambassadeur är att trots att det var över 500 pers där inne så var jag 100% säker på att jag inte skulle träffa nåt gammalt ragg (eller något framtida för den delen. Jag föredrar min karlar beiga eller bruna, inte orange:a). Jag kunde lugnt sitta och sippa på en Heiniken och snacka med Daria. En karl som såg ut som ett Nordman-fan gjorde ett försök att närma sig oss. Daria kollade åt andra hållet och jag fräste med blicken; "Försök inte ens". Han gick utan att säga något.

Sen på Spyan var det som vanligt, snackade med lite folk. Rhianna var där, jag tycker hon är trist som fan. Talanglösbrud som haft turen att ha Jay-Z bakom sig. Men hon har ju snygga tuttar iallafall, alltid nåt.

Sen träffade jag en bekant, som alltid tycks försvinna från Spyan väldigt snabbt. Jag sa hej och retades lite för att det går dåligt för A.I.K. Han verkade plötsligt stissig. Jag ba': "Eh, vad är det? Jag skojade ju bara." Han svarade: "Ja jag vet, det är inte det. Men jag måste VERKLIGEN gå och bajsa. Och jag kan aldrig skita ute så jag måste åka hem nu." Och sen gav han ett litet utlägg och några exempel på när detta har inträffat. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, men svarade tillslut: "Aha, är det därför du alltid försvinner iväg bara". Sen gick jag därifrån. Varför säger man något sånt?

IKVÄLL spelar jag ju på Nada. Tror jag ska ha på mig nåt jävligt fult. Ska sätta upp en ful tofs, kanske sminkar mig lite för bartendern på Nadas skull, but that's it. Tänkte först vara lite lösaktigt klädd men så blir det inte.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0