Mommy!

Det här har varit dagen med de bästa citaten. Min mamma sa det bästa dock. 

(En parentes: För er som inte fattar det: NEJ jag och Erik är inte ihop. Även det var ett skämt/socialt expriment för att se hur snabbt rykten sprider sig. JÄVLIGT fort kan jag säga. Jag tycker Erik är grym med vi har inte pussats ens. Om jag väl blir ihop med någon och/eller blir gravid kommer jag inte skriva det på Facebook eller i en blogg. Jag är alldeles för privat för det.)

Men iallafall, åter till min mor och vårt samtal:

Jag: "Mamma. Nu är jag trött på killar. Nu ska jag vara själv ett tag. Jag ska nog bli en gammal nucka"

Mamma tänker en liten stund och säger med en suck: "Ja, det är ganska skönt"

Jag börjar asgarva, det var ju inte riktat mot henne. Min mamma är nog världens roligaste människa. Har aldrig träffat någon med sån självdistans. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0