Öl: Mmmm nej. Motion: Mmmmm okej då


Jag är så ölsugen. Helt sjukt. Charlotte sitter på Anchor. Jag har inte varit där på säkert 5 år. Men just nu skulle jag kunna gå vart som helst. Men dammit, jag SKA inte. Jag ska upp och gå på spinning klockan 12:00 istället. Det är galning med tysk brytning som håller i passet, så det blir lite härlig nazi-känsla på träningen. Jag har bara varit på det passet en gång tidigare. Då på slutet gick han fram till vissa (läs: mig) och skrek, "KOM IGEN NU, MER MER, LÄGG PÅ LITE MER TYNGD NU KOOOOOOM IGEN!". 

Jag hatar när dom gör så, går fram och hetsar en. Men det ska väl vara peppande. Jag föredrar dock att köra min pepp mentalt i min ensamhet, utan vrålande tyskar. Spinning är inte min favorit men det är ju sjukt bra träning och det är skönt efteråt. På fredag däremot, då jävlar kommer jag vara Karin Ali; Jag och D ska boxas!! Det kan nog bli hett. En ryska och en Karin. Vilken fajt! Fly like a butterfly and sting like a bee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0