Tjitt


Jag har skrivit ÅTTA blogginlägg idag. Cheezuz Louise. Jag har skrivkramp. Måste skriva ett manus på 5-10 sidor och det kan vara det viktigaste jag gör i mitt liv. Är dessutom så förkyld att jag inte kan andas genom snoken eller tänka ordentligt. Bara nysa och snörvla. Fasen då. 

Nu är det hundrafemtio som har läst min blogg idag. Soft. Undrar vilka ni är? Stalkers? Kickers? DJ's? Kommentera lite för fan. Eftersom jag ska skriva en viktig greja kan jag behöva lite åsikter från er främlingar. Vad är bra med bloggen? Vad är dåligt? Kom Ån Naw. Nåt måste ni ju tycka eftersom ni är inne och läser. Eller så ska ni bara kolla om jag skriver om er och ställer till med skandal... Igen.



Kommentarer
Postat av: emilie

jag läser din blogg! som förövrigt är bland de roligaste bloggarna på internet (skvallerbloggar not included).

2008-03-18 @ 00:52:04
URL: http://frokenrinse.blogspot.com
Postat av: VUXENBLOGGEN

tack emelie! jättekul att höra!!

2008-03-18 @ 00:53:24
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: Anonym

Din blogg e skitsoft! blir alltid lika glad när du skrivit nåt nytt.
Kör ingen Hanna Fridén bara och börja snacka om bajs och tarminnehåll bara. We do not need to know.

2008-03-18 @ 08:40:23
Postat av: tess

hey din blogg är grym ..och har alltid varit för den delen! fortsätt bara att uppdatera så ofta som du gör nu så kommer nog besökarna tillsammans med kommentarerna automatiskt..finns nog säkert statistik på det där - hur många % av besökarna som egentligen kommenterar blogginläggen.

Det är nog inte så många trots allt om man kollar på de STORA bloggarna som har flera tusen besökare varje dag och allt från 0-100 kommentarer...
och med det stora antalet kommentarer kommer oftast de bittra och elaka..tyvärr..

2008-03-18 @ 13:25:24
Postat av: VUXENBLOGGEN

jo jag vet. men de som skriver de riktigt stora bloggarna skriver ofta om bajs, knull eller så utelämnar de människor. eller skriver bara för att provocera. jag vill ha en snäll och rolig blogg. jag skulle ju kunna skriva värsta skandalbloggarna och förstöra ett antal människors liv med otrohetsaffärer och knarkbruk. men jag vill helt enkelt inte vara så. tack för att ni läser!!

2008-03-18 @ 13:29:41
URL: http://vuxenbloggen.blogg.se
Postat av: tess

nja jag syftade inte direkt på bloggarna. har nog inte läst nån sån skandalblogg som du syftar på..tänker inte göra det heller...

däremot så är det en jävla massa idioter som inte har något bättre för sig och än att kommentera
bloggar och att trycka ned blogg-skribenten så mycket som möjligt. det krävs en himla massa självfötroende att ha åskikter som skiljer sig från den stora massan..nåt som jag aldrig skulle stå pall för...folk är alldeles för elaka..

2008-03-18 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0