Analyze this


Jag har alltid väldigt konstiga drömmar. För några veckor sen körde jag bil i 200 km/h med krossad framruta vid Slussen, som en Bruce Willis actionfilm. Sen var jag i ett badhus och sen hånglade jag i ett väldigt litet Pariserhjul. I drömmen alltså. Jag har drömt långt mycket värre grejer, fast jag censurerar lite nu.

I natt drömde jag att jag hade sex med Lindsey Lohan. Sen målade jag en tavla på tidningspapper. Hälften var mörkröd och mörkblå. Andra halvan var silverglittrig med diskokulor fastklistrade. Nån försökte sno tavlan hela tiden.

Analys, någon?

Kommentarer
Postat av: Lord enzo

vakna karin vakna! det är bara en dröm.

2008-05-23 @ 19:59:17
Postat av: ninsey

http://youtube.com/watch?v=zTBBamOI_fQ

phew, det var bara en dröm

2008-05-26 @ 21:49:55
Postat av: Liina Kallonen-Valle

Det är så jobbigt när det händer, alltså när nån vill ta tavlan hela tiden :)

2008-05-29 @ 20:28:26
URL: http://www.lillaarga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0