en mini

Mini-Feed

 
.
Today

Karin is aj min fot.

Karin is är G.I. fräsch, ska gå och köpa en cheeseburgare utan bröd nu. eller gå och gå... HALTA är väl ordet. och nej, jag tänker inte sluta gnälla om min onda fot.

Karin and Lovisa Kasstrom are now friends.

Karin is en tjockfot och en vanlig fot.

Karin is har stukat vänsterfoten. Min plan om att "ifall jag har skithöga klackskor så blir jag inte så full" gick åt helvete. Fan vad ont det gör. Den är helt blå.

Karin joined the group Rädda Långholmen!

Yesterday

Johannes Helje tagged Karin in 3 photos.

May 29

Karin is ska aldrig köpa en hund eller en bratflicka från Bromma: http://vuxenbloggen.blogg.se.

Karin is tittar på alla krossade hjärtan samt hela hjärtan i news-feeden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0