Mini-Feed



Today

Karin is gäspade och fick in luft på nåt konstigt sätt i luftstrupen och då gav halsen ifrån sig ett ljud som lät EXAKT som en GRODA! *kvack* typ. crazii.


Karin is har en kompis som är kär i en såndär brat. han smugglar russin under tajta v-ringade tröjor. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.

Karin is tycker på riktigt att armeniens bidrag är sjukt bra. har laddat ner den. och det skäms jag inte för! jo okejdå kanske lite.



Yesterday

Karin is kan ha sagt världens dummaste sak om humrar:http://vuxenbloggen.blogg.se.


Karin is lyssnar på The Game och tänker på my bitch.



May 22

Karin is undrar hur många av Aleksander Kovacevics kompisar som kan uttala hans efternamn korrekt.


Karin is tänker på hummerutlägget från igår och skäms ihjäl.


Karin is tror jag skippar trappan ikväll.



May 20


Karin is Detroit Rock CIty!


Karin joined the group TRÄDGÅRDEN.

 
***

Jag kände att det var dags för en liten mini-feed.

Kommentarer
Postat av: Eric Rosén

Den här minifeedpåbloggen-idén tänker jag sno. Basåruvet.

2008-05-27 @ 20:21:09
URL: http://detljuvalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0