Oi oi oi

Mmmm, jag har inte bloggat så mycket på sista tiden. Jag är bara sådär ganska nöjd med allt, så jag har inget att skriva som jag tror är intressant för någon att läsa (ehhh som att resten av min blogg är det.... Muhahaha!). Imorgon tänker jag skriva ett grymt gott recept på poncerad lax med ljummen fransk potatissallad som jag gjorde idag. Men idag nöjer jag mig med att rekommendera detta:

http://www.youtube.com/watch?v=f6YLHRsieAg&feature=related

Jag ska endast lyssna på ska i sommar. Och jag överväger att skaffa Oi-frisyr; alltså raka huvet förutom luggen och pollisarna. Så jävla hett. Extra roligt att jag gör det nu när jag är gammal. Äh, jag var så städad när jag var fjortis, det är dags att ta igen det nu med lite crazi frisyrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0